poniedziałek, 27 października 2014

Polak mistrzem świata i inne drobnostki.

Hej!
Ech, znów mam OGROMNE zaległości z blogiem, z piosenkami tygodnia..
Już mi się nawet nie chce ich nadrabiać. Za dużo z tym rabanu. A więc,
zajmijmy się celem posta, który jest trochę opóźniony. Wiecie chyba, że
Polska została mistrzem świata w siatkówce? Jesteśmy nieźli! Po obejrzeniu
finału, w którym ograliśmy Brazylię (3:1!) popadłam w wręcz euforię i
byłam tak rozbudzona, że nie mogłam zasnąć! A niedawno (coś ok.
10-11 października) ograliśmy w eliminacjach do mistrzostw europy...
Niemcy! Kolejni mistrzowie pokonani! Ta fala zwycięstw nad Niemcami
(wygraliśmy z nimi w siatkówkę, koszykówkę etc.) była również wielką
falą radości, którą udało mi się zwieńczyć tydzień temu.

                     CZYM?!
A no czymś fajnym. A jak coś fajnego się nazywa? Ta-ta-ta-da!:

The Sims 4!

Fajne, co? Grałam i jest rzeczywiście mega! A teraz (jednak mi się
zachciało) mogą być piosenki!

Eliza Dolittle - Skinny Genes
















Margaret - Start a Fire (oficjalna piosenka mistrzostw świata w siatkówce :)
















Brodka - VARSOVIE
















Fajne, co? A te dwie ostatnie to polki ;)

Bye, Bye

Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz